W ramach harmonogramu wprowadzania w życie Pracowniczych Planów Kapitałowych, pozostały jeszcze dwie grupy przedsiębiorstw:
1 lipca 2020 od 20 do 49 pracowników
1 stycznia 2021 Pozostałe przedsiębiorstwa oraz sektor finansów publicznych
Nowe procesy, które muszą być obsługiwane przez system ERP to przede wszystkim:
- Zmiana instytucji finansowej
- Bieżące naliczenie i odprowadzanie wpłat
- Przyjmowanie i ewidencjonowanie oświadczeń pracowników o wstąpieniu, rezygnacji, zmianie wpłat na PPK
- Terminowe przekazywanie informacji do pracowników oraz instytucji finansowych
- Prowadzenie aktualnej dokumentacji o PPK i jej archiwizowanie
- Procedury związane z zatrudnieniem nowego pracownika i włączeniem go do programu
enova365 jest gotowa na te zmiany!
Zachęcamy do pobrania bezpłatnego e-booka, który został przygotowany przez zespół ekspertów producenta systemu enova365. E-book można pobrać
TUTAJ.