<<
12345 >>
post
Promocja
Aktualizacja Otwarta teraz taniej!
Do 29 września do godz. 14:00 mogą Państwo odnowić 12-miesięczny okres gwarancyjny na oprogramowanie enova365 w promocyjnej cenie 20% wartości posiadanej licencji.
 
GOTOWOŚĆ NA ZMIANY W PRZEPISACH
 
Nowy rok zawsze oznacza zmiany w przepisach. W nadchodzącym roku planowane jest wprowadzenie obowiązku wysyłki JPK na żądanie urzędu oraz metody podzielnej płatności (split payment). W życie wchodzi również rozporządzenie o ochronie danych osobowych.
 
Aktualna wersja enova365 jest niezbędna, aby przygotować firmę na zmiany w przepisach.

Opis wszelkich zmian znajdziecie Państwo Tutaj.





post
Nowa wersja enova365 12.3.3 już dostępna!

enova365 w wersji 12.3.3 zawiera istotne usprawnienia dotyczące filtrowania i sortowania danych na listach.

Od wersji enova365 12.3 zostały wprowadzone nowe funkcjonalności i zmiany.
Zmiany dotyczą obszarów: Handel, Księgowość, Kadry Płace, Workflow i DMS. Dokonano również zmian systemowych dla  aplikacji Android enova365. Program dostosowano do zmian w przepisach:  o zatrudnieniu pracowników tymczasowych, zmiana kwoty wolnej na 75% kwoty najniższej emerytury dla należności niealimentacyjnych od potrąceń z zasiłków, wprowadzenie nowego wzoru świadectwa pracy, wprowadzenie nowych wskaźników.  

Przypominamy jednocześnie, że od wersji enova365 12.3.2 mają Państwo do dyspozycji umożliwiającej weryfikację statusu VAT kontrahenta poprzez komunikację online z Portalem Podatkowym Ministerstwa Finansów.

Opis wszelkich zmian znajdziecie Państwo Tutaj.





post
Wakacyjna Promocja
 
do 31 sierpnia mogą Państwo skorzystać z Wakacyjnej Promocji na zakup enova365. 
Promocja jest skierowana do wszystkich Klientów, którzy w sierpniu 2017 r. zakupią licencje na wybrane moduły podstawowe enova365. Oferta dotyczy zakupów do 50 tys. zł netto. 

15% rabatu na zestaw modułów z dwóch dowolnych grup.
20% rabatu na zestaw modułów z trzech dowolnych grup.

Grupa1: enova365 Kadry Płace, enova365 Księga Podatkowa, enova365 Księga Handlowa, enova365 Księga Inwentarzowa, Ewidencja Wyciągów Bankowych.
Grupa 2: enova365 Handel, enova365 Produkcja, enova365 Integrator.
Grupa 3: enova365 CRM, enova365 Projekty, enova365 Workflow, enova365 DMS, enova365 BI, enoav365 Pulpit Handlowca, enova465 Konfigurator Workflow i DMS.

Promocja nie łączy się z pozostałymi, za wyjątkiem "Procent za banner". 
Promocja nie dotyczy usługi wynajmu oraz chmury.
Promocja trwa do dnia 31.08.2017r. do godz. 14:00.




post
Automatyczna weryfikacja statusu VAT
kontrahenta w międzynarodowej bazie VIES w enova365!
 
1 stycznia 2017 weszła w życie nowelizacja ustawy o podatku od towarów i usług, zezwalająca Naczelnikowi urzędu skarbowego na usuwanie firm z rejestru VAT. 
 
Nowelizacja nie nakłada na organy skarbowe obowiązku informowania podatnika o odebraniu mu statusu czynnego podatnika VAT, dlatego nieświadomy utraty statusu podmiot nadal może wystawiać faktury swoim kontrahentom. W ciągu zaledwie trzech pierwszych miesięcy roku fiskus wykreślił z rejestru VAT blisko 40 tys. firm. 
Odpowiedzialność za przyjęcie lub wystawienie faktury firmie nie będącej czynnym podatkiem VAT może wiązać się z konsekwencjami i sankcjami dla innych przedsiębiorców. 
 
Dlatego w ramach posiadania ważnej gwarancji na oprogramowanie enova365, mogą Państwo korzystać z  nowej funkcji, która pozwala na automatyczną weryfikację statusu VAT kontrahenta w międzynarodowej bazie VIES. System poinformuje także o aktualnym statusie podatnika w momencie wystawiania faktury dla klienta czy przyjmowania faktury sprzedaży od dostawcy.
 
Od wersji 12.3 mogą Państwo również sprawdzać masowo statusy VAT w bazie VIES.




post
Nowe referencje!

Informujemy, że do naszej kolekcji dołączył kolejny list referencyjny od  Firmy Euro-job Sp. z o.o.

Firma Euro-job Sp. z o. o. jest Agencją Pracy Tymczasowej, działajacą na terenie Polski i Niemiec. Zajmuje się rekrutacją, zatrudnianiem oraz delegowaniem Pracowników, głównie w branży opiekuńczej.

Referencje dostępne są tutaj.